Tuesday, 11 June 2013

Syi'ah beribadah dengan menepuk dada dalam peringatan kematian Husein

Inilah dia wasiatku

Majalah "As-Doustour" dari London terbitan 1 Ogos 1983 bersamaan 21 Syawal 1403 (Isnin) bilangan 297 tahun ke-13 menyiarkan pada muka surat 16-18 wasiat pengasas Republik Islam ala-Syiah IRAN, Khomeini:

"Inilah dia wasiatku:

-Tatkala berakhir peperangan dengan Iraq maka kita mesti memulakan perang yang lain.

-Aku mengimpikan agar bendera kita berkibar megah di Omman, Riyadh, Damsyik, Kaherah dan Kuwait."

Gambar Hassan Nasrallah dibuang ke dalam tong sampah.

Dari hadapan Masjid Al-Aqsa.

Gambar Hassan Nasrallah dibuang ke dalam tong sampah.

14 remaja direjam kerana imej Emo

14 remaja direjam kerana imej EmoBAGHDAD - Sekurang-kurangnya 14 remaja di Iraq maut akibat direjam dengan batu sejak tiga minggu lalu kerana mengenakan potongan rambut pelik dan pakaian menampilkan imej Emo (berseluar ketat serta memakai simbol tengkorak) yang didakwa berunsur amalan pemujaan syaitan.

Tindakan mengerikan itu diambil di kawasan kejiranan puak Syiah di Baghdad selepas Kementerian Dalam Negeri menggesa pihak berkuasa mengenakan hukuman ke atas pengikut Emo yang terpengaruh dengan budaya dari Barat itu pada bulan lalu.

Enam lagi remaja termasuk dua perempuan dilaporkan cedera akibat dipukul sebagai amaran supaya mereka meninggalkan imej pelik dan kebaratan.

Gambar mangsa yang terkorban tersebut turut dipaparkan di dalam laman sosial Facebook dan ia turut mencetuskan kebimbangan dalam kalangan remaja lain di negara itu.

Sementara itu, seorang ahli Parlimen, Saffiyah al-Suhail berkata, pada minggu lalu, beberapa pelajar telah ditahan kerana memakai seluar jean buatan Amerika dan meniru gaya potongan rambut seperti orang Barat.

Bagaimanapun, dalam satu kenyataan, pemimpin tertinggi Syiah, Ayatollah Ali al-Sistani mengkritik tindakan merejam sampai mati tersebut dan menyifatkannya sebagai perbuatan ganas ke atas remaja.

Kenapa tiada seorang Syiah di pusat tahanan Teluk Guatanamo?

Fikir sejenak mengenai soalan-soalan ini:

1) Kenapa tiada seorang Syiah di pusat tahanan Teluk Guatanamo?

2) Kenapa negara-negara Barat tidak menyenaraikan anggota militia Syiah dalam senarai pengganas? Contohnya seperti Hisbullat?.

3) Apa yang sebenarnya dilakukan oleh Hisbullat di selatan Lubnan? ( Mereka berkubu 30 km didalam sempadan Lubnan dan memenuhkan kawasan tersebut dengan masyarakat Kristian dari UN supaya tiada pun Mujahidden Sunni datang ke kawasan tersebut untuk menyerang Israel)

4) Tahukah anda peristiwa yang berlaku pada tahun 2006 merupakan drama bertaraf antarabangsa antara Syiah dan Hisbullat untuk menjaga sempadan Israel, sama seperti yang dilakukan oleh rejim Assad.

5) Kenapa droid milik Amerika asyik mengebom anggota Al-Qaeda dn tentera-tentera Syariah setiap hari di Yemen tetapi TIDAK PERNAH mengebom tentera Huthi Syiah di Yemen walaupun mereka tahu KEDUA-DUANYA di Yemen dan terlibat dalam pergolakan di sana?

6) Kenapa Perancis masih enggan menyenaraikan Hisbullat dalam senarai pengganas antarabangsa?

7) Mengapa France melakukan "Perbincangan" setiap hari tentang menghantar senjata untuk FSA yang boleh dikawal dari jauh dan dikesan oleh GPS, tetapi masih TIDAK PERNAH menghantar sebutir peluru pun sehingga sekarang?

8 ) Mengapa barat TIDAK PERNAH membenarkan untuk membentuk mana-mana negara Islam Sunni dengan undang-undang Syariah sepenuhnya, bukan di Afghanistan, Pakistan, Somalia, Mali, Yemen walaupun majority dari mereka mahukan undang-undang Syariah ini,,,, TETAPI mereka membenarkan Iran untuk menjadi negara Syiah TERBESAR mempraktikkan sepenuhnya Undang-Undang Syariah Syiah di teluk Arab?

9) MENGAPA Syiah telah dibenarkan untuk menyebarkan agama mereka di Afrika dan menukar 50% daripada Afrika kepada Syiah tetapi SEMUA PERTUBUHAN ISLAM BUKAN KERAJAAN ( NGO) adalah dilarang sama sekali daripada bercakap untuk menyokong Sunnah?

10) Mengapa Hisbullat, Iran, Iraq dibenarkan untuk membunuh DI KHALAYAK RAMAI di Syria tetapi Sunni dilarang sama sekali untuk mengatakan semudah perkataan "BANTULAH FSA" mereka akan ditangkap!

Syaikh Al Qaradhawi: Iran adalah Kuffar, Musuh Seluruh Umat Islam




Syaikh Yusuf Al Qaradhawi, dalam siaran televisi Al Jazeera Qatar, 02 Juni 2013, mendoakan agar Iran dan Hizbullah dikutuk Allah, karena merupakan pemimpin seluruh kejahatan. Ia merujuk pada tindakan keduanya yang mendukng Basyar Al Assad dan membunuh kaum Sunni di Suriah.

“Semoga Allah mengutuk Iran, pemimpin seluruh kejahatan. Dan semoga Allah mengutuk Hisbusy Syaithan dan kaki tangannya di Iraq,” demikian pernyataannya.

Ia mengaku selama ini telah salah pernah memberi dukungan pada Hizbullah dalam perang melawan Israel.

“Saya telah salah mengira selama ini tentang saudara Salafi dan Wahabi di Saudi, mereka terlebih dahulu mengetahui mengenai Syiah dan Iran lebih dari yang saya ketahui. Selama ini saya hanya mengatakan mereka, Iran, sebagai kaum Kkuffar padahal hakikatnya mereka adalah musuh kita, musuh seluruh ummat Islam. Orang-orang Syiah sebenarnya telah mengkhianati kita sejak sekian lama dan akhirnya, hari ini, semuanya telah jelas. Mereka di Suriah dibantu Hizbullat sedang membunuhi saudara seaqidah kita.”

Ia menyatakan bahwa Hizbullah tidak pantas menyandang nama itu, tetapi lebih tepat disebut Hizbusy Syaithan, “Jangan panggil mereka Hisbullah (tPartai Allah), mereka lebih layak dijuluki Hisbusy Syaithan (Partai Syaithan). Tidak pantas menyandingkan Allah dengan musuh-musuh Allah itu.”

Ketua Persatuan Ulama Dunia itu menyerukan seluruh umat Islam melawan Syiah di dalam organisasi Hizbullah.

“Saya menyeru seluruh ummat Islam untuk melawan kuffar Syiah yang ada di tubuh Hisbullat. Mereka, orang-orang Hizbullat, adalah kuffar tanpa sedikit keraguan. Mereka sedang menjalankan operasi pembersihan etnik di Syria dengan tujuan untuk mendirikan’Negara Syiah Barat’ di barat Suriah. Dengan terdirinya negara baru itu, ummat Islam akan semakin terpecah-pecah dan bertambah kecil.”

Beliau kemudian menyerukan jihad melawan mereka demi mempertahankan Bumi Syam, “Saya juga telah menyeru dalam khutbah shalat Jum’at agar semua umat Islam di seluruh dunia yang memiliki kemampuan dan kekuatan untuk melawan Iran dan Hisbusy Syaithan agar pergi sekarang ke Suriah dan berjuang mempertahankan tanah Syam. Dan saya mengucapkan salam saya kepada saudara-saudara kita di teluk Arab atas keputusan baru yang mereka buat beberapa menit lalu bahwa Hizbullat adalah organisasi teroris dan jika ditemukan anggota Hizbullat di negara-negara teluk akan dibunuh sebagai murtad kafir.”

Beliau juga menampik pernyataan Hizbullah yang mengaku berperang di Suriah untuk membantu kaum Muslimin, padahal sejatinya adalah untuk membunuhi mereka, “Hari ini, Hisbullat membuat pernyataan yang mengatakan mereka sedang mempertahankan Suriah dan untuk membantu Sunni di Suriah melawan kuffar. Lalu apa berikutnya? Apakah mereka ingin mempertahankan Islam dan kaum Muslimin di Arab dengan cara membantai di Al Qusair?”

Iran, yang merupakan pemimpin Syiah saat ini tak luput dari kecaman Syaikh Al Qaradhawi.
“Semoga Allah mengutuk Iran, pemimpin seluruh kejahatan. Dan semoga Allah mengutuk Hisbusy Syaithan dan kaki tangannya di Iraq. Semoga Allah memberi kemenangan yang cepat ke atas Mujahidin di Suriah serta menyembuhkan mereka yang terluka dan membebaskan mereka yang diculik. Dan seterusnya, negeri Syam yang tercinta akan datang kembali kepada kita, Insya Allah,” pungkasnya.


Sumber: http://news.fimadani.com/read/2013/06/04/syaikh-al-qaradhawi-iran-adalah-kuffar-musuh-seluruh-umat-islam/

http://inilah-bukti-kesesatan-syiah.blogspot.com/
 

Anjing pun Membenci Orang yang Mencela Shahabat Nabi



Abdul Mukmin az-Zahid menuturkan, “Di daerah kami ada seorang beraliran Syi’ah Rafidhah. Di jalan menuju rumahnya ada seekor anjing yang dilewati oleh setiap orang baik tua maupun anak kecil tetapi anjing itu tidak mengganggunya. Namun, anehnya, jika yang lewat di jalan itu adalah orang Syi’ah Rafidhah, maka seketika anjing itu bangun, menyerang, dan merobek bajunya. Kejadian itu berulang-ulang sehingga dia mengadu kepada pemerintah saat itu yang sealiran dengannya, lalu diutuslah beberapa orang untuk memukul dan mengusir anjing tersebut dari desa.

Suatu hari, ketika orang Syi’ah itu sedang duduk di tokonya yang berada di pasar, ternyata anjing itu datang lagi dan naik di loteng pasar lalu menyerangnya. Akhirnya, karena merasa malu, orang Syi’ah tersebut keluar dan pindah dari desa tersebut.”
(Al-Mantsur minal Hikayat wa Sualat, oleh al-Hafizh Abu Fadhl Muhammad bin Thahir al-Maqdisi hlm. 141).

Kisah ini bukanlah sesuatu yang mustahil terjadi, karena Syi’ah adalah kelompok yang mencela sahabat, menghina para istri Nabi. Syi’ah juga mengatakan Jibril telah keliru menyampaikan wahyu kepada Nabi Muhammad dan penyimpangan fatal lainnya.
Sumber dari tulisan Ustadz Abu Ubaidah Yusuf as-Sidawi. Lihat majalah al-Furqon Edisi 1 Th. ke-12 halaman 27. [via Abu Fahd

Syi'ah beribadah dengan menepuk dada dalam peringatan kematian Husein